Merhaba kızlar,
Kızım 3 Ağustos doğumlu 1.5 aylık. Sezaryen dogum yaptım. Hemen hemen 1 ayda kanamam bitmisti geçen hafta 2 tane parol kullandim hafif kanamam oldu ilactandir dedim. Haftasonu da iki tane parol kullandim kanamam yeniden başladı. Bu sefer daha yoğun. Acaba regl mi oldum diyorum. Başına gelen oldu mu acaba🙏🏻