Bebeğim 1 aylık emziriyorum sonra birden hırçınlaşıyor emmek istiyor ama tabi süt az geliyor sinirleniyor ağlıyor susmuyor deliler gibide emmek istiyor hırçınlaşıyor saldırıyor resmen tırmalıyor tepiniyor 30 cc mama veriyorum hala isteği devam ediyor emzik veriyorum onuda iştahla emiyor 1400gr almış 1 ayda çok fazla gibi ne yapsam doymuyor mu neden böyle yapıyor