MinelMom21 Merhaba anneler doğum günümü dışarda kutlamak istiyoruz büyük ihtimal bi yemek yer birşeyler iceriz bebeği uyutup gideceğiz ne giysem
MinelMom21 Kırmızı tişört koyu kot midi boy kalem etek mi Siyah midi boy elbise üzeri minik minik çapa desen mi Siyah üzeri renkli çiçekli gömlek elbise uzun mu hangisi daha uygun olabilir karar veremedimm
Bebeginannesi123 MinelMom21 tercihiniz elbise olsun bende resim atma şnsınız yok mu kot tişört güzel olmaz bence