busracobann16 Sezeryan oldum bugün 2.günüm tuvalete bile yalnız gidemiyorum ayağa kalkmakta aşırı zorlanıyorum sizlerde durum nasıldı acaba 🥲😭
Esleminannessi busracobann16 1. Hafta bittiğinde bağdaş kurup oturabilir haldeydim☺️ 1. Ay sonunda ağrım sancım sıfırlanmıştı😃
EFSUNHANIM busracobann16 bir hafta sürer canım benim kızım sarılık olduğu için hastane de kaldık o yüzden biraz fazla zorlandım evde ufak ufak yürüyüşler yap Allah’ın izniyle hepsi geçecek ❤️🧿❤️🧿