nazli22_ Evet o, ama çok erken ya. Oğlum 2 yaşına girdiğinde başladık ve 2 günde 1 yarım ölçek içiyoruz. O da okula başladı diye. Balık vs yemiyor ama balık yağı takviyesi için çok erken dedi doktor sırf okula başlayacak diye multivitamin olsun diye başladık. 1 yaşındaki bebeğe hiç gerek yok bence. Biz mama içiyorduk o dönemde, mamada yüksek miktarda balık yağı var. Her gece yatmadan içiyordu ve yatıyordu. Mama aldıktan sonra başka takviyeye gerek yok dedi 3 ayrı doktorlarımız. Bilmiyorum siz yine danışın birkaç doktora daha ama gerek yok diyeceklerdir eminim ağır geliyor zaten vücutlarına