Sareberfin 3 gece atesle ugrastık 14 aylık kızım acile git gel antibiyotik verdiler boşu boşuna dün doktoruna götürdüm 6 hastalık diye bir hastalıkmış 3 5 gün ates arkasından vücutta döküntü oluyormus şimdi döküntüler var kızımda iştah sıfır 2 günde ishal oldu bir ialç gedavisi yokmus tabi dikkat edin bir bakın isterseniz doktora gösterin
nmt41 Sareberfin aynı durumu yaşadık probiyotik kullandık en son ishal döneminde yoğurt vermeye çalıştım öyle öyle toparlandı
Egeismom Sareberfin size de çok geçmiş olsun doktora götürdüm bişey çıkmadı enfeksiyon vs hiç bir belirti yok. Boğazında hafif kızarıklık var ama ilaç vermeye gerek yok bunun için dedi. Düzelmezse 10 gün içinde tekrar götürücem suanlık ateşi kontrol altında çok şükür
zehraveece nazlii1_ peki kur yuzunden çocuğun bünyesi kaldirmazsa ve toksik gelip çocukta reaksiyon yaparsa ateşten daha ciddi yan etkiler görürsek siz vebalini alabiliyor musunuz bir çocuk 3 günden uzun atesleniyorsa bir sorun vardır zaten vücudun verdiği enfektif bir reaksiyon ise sizin kurunuz agirlastirir
nazlii1_ zehraveece Doktorlar bile sarımsak yiyin diyor gelmişsiniz bana sarımsak yan etki yaratır çocuğun bünyesi zayıf belki güçlendirmek için yiyecekti vücudu savaşsın evde doğal malzemeler varken sürekli ilaç almak bünyesi zayıf çocuk yetiştirmek istiyorsaniz vermeyin siz
nmt41 Egeismom Enfeksiyondan dolayı düşmeyen ateş oluyor gecikmeden doktora gidin bence antibiyotik başlayabilir bir anda yükseliyor bizimde başımıza geldi 40,5 ateş ile acile koştum bir de şehir dışındaydık çok zordu süreç antibiyotik ile toparlandı dönüşümlü calpol dolven de ateşi varsa verin yoksa vermeyin ..
Egeismom nmt41 size de çok geçmiş olsun bende böyle düşünmüştüm ama dün gece bir terledi ateşi düştü suan 37.7 geçmiyor çok şükür. Doktora götürdüm oda enfeksiyon vs olmadığını iyi olduğunu söyledi bakalım takip edicez
atlassmoms Egeismom salgın bacım benimde öyleydi dün bi başladı acile götürdüm gece 39a geldi ateşi boğaz enfeksiyonuymuş götür sende. Antibiyotik başladık
Egeismom atlassmoms çok geçmiş olsun götürdüm bişey çıkmadı hafif kızarıklık varmış boğazında ilerlerse götürücem tekrar bunun için ilaç veremem dedi doktoru ateşi de düştü çok şükür
Hadianne Egeismom evet evet öyle bizde dün hastanesydik yazık çocukların hepsi hastanedeydi çok kalabalıkti
Egeismom -Lina- dün gece dolven bi şekilde verdim o iyi geldi ateşi 39 du düştü. gece terledi çok bugün daha iyi ateşi 37.5 37.7 geçmiyor suanlık ☺️
nmt41 Egeismom Şükür düştüyse yoktur zaten 3 gün düşmeyip sürekli yükselen ateşleri takip etmekte fayda var .. geçmiş olsun 💐
fzehrabrl Benim de durum aynıydı, ayağına sarımsaklı zeytinyağ kürü yaptım çorap giydirdim, 4 diş sarımsağa bir tatlı kaşığı zeytinyağ. Güzel düşürüyor ateşi
fzehrabrl Korkmayın , Allahın izniyle geçecek, insana geçmez gibi geliyor, ateş de olsa insan korkuyor ama ateş bir savunma mekanizması olduğunu da gösteriyor, bu iyi bir şey ☺️