ilkaay0 Kızlaar selam ablam 20 haftalık hamile. Bugün kontrolde doktor bebeğin kafası aşağı sancın var mı demiş. Ablamda panik olmuş bu durumu yaşayan var mı? Bir şey olur mu acaba tekrar döner bence bilgisi olan paylaşırsa sevinirim
Zlhaanne ilkaay0 benimki hep baş aşağıyiydi hatta kanaldaydi doktor nornal dogum erken olacak dedi sezaryen olfum
S_x_w ilkaay0 benim de ilk 2 gebeliğimde öyleydi..hatta çok aşağıda taşıdım hep bebeklerimi ama miadında doğum yaptım..riskli bir durum olsa mutlaka uyarırdı dr