Sul3_emr Macrol diye antıbıyotık kullandık 6 defa kaka yaptı. Grip olduk ne yapacazgm 3. Aylık bebegim ateşi yok amaaa kafası cok sıcak. 😰
kivirciginannesi Sul3_emr antibiyotikler ishal yapabiliyor normal birşey ateşi yoksa kafa sıcaklığı önemli değil
Cemremmmmm Sul3_emr normalde de bebeklerin kafasi sıcak olur zaten.sen kaya sıcaklığını değil ateşine bak.antibiyotik ishal ve kaka renginde farklılık yapar.
Sul3_emr Yarin doktra gidecegim yan etki yaptgi icin degistirmm gerek mi? Doktora farkli bir ant. Yazmasini isteyimmi sizce
ZeydinAnnesi7 Bizede doktor yazdı 3 aylıkken antibiyotik ama ben kullanmaya cesaret edemedim doğrusu... Çok küçük ve zayıftı bebeğim sadece fitil verdim burun damlası kullandım öyle atlattım grib enfeksiyonunu