Bebeğimin kolunda sivilce gibi şeyler çıktı daha sonra göbwk bölümğnde olmaya başladı böyle bir şey yaşayan varmı kolunda olanlar kurudı ve kabuklanma oldu yaşayan varsa benimel paylaşır mısınız doktora gideceğim ama yaşayan varmı dşye merak ediyorum kimisi sy çiçeği diye söylediler