adelya2023 kızlar 2 aylık bebeğim var yakında bebeği bırakacak kimsem olmadığı için işlerimi hallederken yanıma alıyorum pusetle bebeği ama nezaman çıksam dışardaki büyükler bebeği evde bıraksaydın mikrop kapar vs diyo siz kaç aylığa kadar çıkrmadınız bebeği şimdi dışarı çıkarmaya korkar oldum mikrop virüs diyip duruyorlar
DerdimindevasI adelya2023 Mikrop kapar evet ama hayatın her alanında insanlar ic içe artık.Benim bebeğimde iki buçuk aylık ablası getiriyor eve virüsü hastalığı kaçış yok malesef böyle böyle direnç kazanırlar inşallah
Onemother1 adelya2023 20 günlükten itibaren ben nereye bebeğim oraya çok gezmiyorum tabi ama işim oldukça onu da yanımda götürüyorum
Elisa_mom7 adelya2023 kız ne korkuyorsun büyükler hep konuşur haziranda doğum yaptım tüm yaz dışarda orda burda gezmeyle geçirdim halada ötle inanki hep bebeğim yanımda dükkanımız var bebek arabasını orda bırakırım dolmuşa bebem kucağımda binerim çünkü bebek arabası ile zor okuyor sonra dükkandan alırım bebek arabasına koyar fitifiti gezmeye giderim zaten dükkana gitmemle bebemin kucağımdan kaybolması bir oluyor 🤣 amcası çaycılar tek tek kucak geziyor en az yarım saat milleti bekliyorum sevisinde versin diye 3 buçuk aylık bu arada Ya sakınan göze çöp batarmış biraz rahatlayın salın inanın bişey olmaz
Yesimgulcakir adelya2023 20 günlüktü çıktık sonra dahada girmedık kendımı kısıtlamadım hiç hastalık konusunda abısı anaokuluna gidiyor malesef virüs taşımış üst solunum yolu enfeksıyonu olmuştu kızım 3 gün hastanede. Yattık dün taburcu olduk
Ezkrkctkr Merveeofs Çok doğru bence, bizde ben biraz kendime gelince, bebegim 10 günlükken dolasmaya cikmistik
Elisa_mom7 Elisa_mom7 ha bu arada ilk defa yarın teyzesine bırakıcam çatlak tedavisine gidicem 2 saat süren bi işlem ve yatmam gerekiyor o esna da bakamam diye oda yoksa kuaföre bile gittik beraber saçım kesilirken beni izliyordu 😄😄 ilk defa yanımda olmayacak kendimi muhtemelen tuhaf ve boş hissedicem 🥲
egeninanns adelya2023 doğduğu günden itibaren ben nereye o oraya . Çok şükür bağışıklığı gayet sağlam
Nova adelya2023 Bir haftalıktan itibaren her gün dışarıdayız bazen iki kere. Şu an bir yaşında. Size de ona da iyi gelir ama açık hava tabii. Avm veya misafirlikler soğuk havalarda hastalık açısından riskli tabii..
Senbihterziyagilsinkendinegel adelya2023 her gün çıkıyoruz, temiz hava alıyor. 20 günlük olduğundan beri her gün düzenli olarak yürüyüşe çıkardım. Şuan 2,5 aylık. Böyle de devam edeceğim. Hiç kimseyi umursamadan dilediğini yap. Ben böyle uygun gördüm dersin bıdı bıdı yapanlara😅
Kepekekmegi adelya2023 10 günlükken çıkardım 3 aylık oldu halâ da çıkıyoruz çocuk asıl evde durmaktan hasta olur
Lawyer20 adelya2023 2 haftalıkken başladık çıkmaya ne zamana kadar cam fanusun içinde tutabiliriz ki çocuklarımızı
Bebeginannesi123 adelya2023 2 çocuğumu da doğdukları günden Beri her yere götürüyorum ilk oğlum 3 alyaşında 1.5 yaşına kadar hiç hasta olmadı çok şükür minikte 2.5 aylık bu çocuklar süs değil ki evde dursun
gececimon adelya2023 hiççç bırakmadım her gün dışarı da ya da hastane işlerimiz vardı başımda da büyük yoktu mis gibiydi her şey 🥰😂
tosbiksmoms adelya2023 17 günlükken dışarıya 20 günlükken de ramazan bayramı idi yine çıkmıştık. Hiç-bir sorun yaşamadık çok şükür.