gececimon ah neler yapmadım kı kabak haşladım içine zeytinyağ koydum yine kakasını yapamadı kayısı suyu verdım yapsın diye yapmadı kayısının kendisini verdim zeytinyağ içirdim ılık suya oturttum bol bol su içirdim ama asla yapmadı lagman verdiler sonrasında ben ek gıdayı kestım 6 aylık olunca tekrar başladık ek gıdaya sonra yine yapmadı kakasını en basit karpuz suyu içse bile kakasını yapmadı doktor bagırsaklarını bozmuşşunuz dedi