Boncuk-anne Merhaba hanımlar benim yaklaşık 10-12 senedir ehliyetim var. Kapının önünde arabada var fakaaat ama lakiin gelin görün ki ben araba kullanamıyorum yani kullanıyorum aslında ama aşırı heyecanlanıyorum o yüzden binmekten kaçınıyorum. Uzun bi aradan sonra dün kalabalık olmayan bi yerde kullandım. Nasıl daha çok pratik yapabilirim bana fikir verin çünkü artık gerçekten kullanmak istiyorum. Çocuğu seneye kreşe vericem vermeyi düşündüğüm kreşin mesafesi var. Öğren kendin götür diyorum. En basiti hastaneye gitmek gerekiyor birilerini beklemek zorunda kalıyorum. Heyecanımı nasıl yenebilirim var mı benim gibi olup yenen ?
minikurabiyeninannesi Boncuk-anne burada bekleyeyim 😂 aynı dertten müzdaribim ehliyetim var ama süremiyorum
Yagmur_24 Boncuk-anne tek çözümü kullanmak.. ankarada tandoğan köprüsü vardır bilen bilir köprüden geçerken yol biraz daralır orda öyle bir heyecanlanırdım ki terim damlardı resmen ama zamanla geçti hatta geçtiğini farketmedim bile kullanmazsanız kesinlikle yenemezsiniz çare yok.
Acu_ Boncuk-anne heyecanını yenebilmenin tek yolu sürekli tarafiğe çıkmak. Bir kaç kez sana müdahale etmeyecek birileri ile çık sakin yerlere sonra o sakin yere yalnız git. Sonra bi tık daha kalabalık yerelere çık gittikçe arttır kalabalık yerleri
Boncuk-anne Yagmur_24 Acu_ Evet çok haklısınız yıllardır otomatik araba olsun kullanırım falan dedim ama fiyatlar uçunca en iyi eldekini kullanmak. Birazda eşimin değimiyle kendini kandırıyosun kullanmamak için otomatik diye. Uğraşsan bunuda kullanırsın diyor ama bi yenemiyorum kendimi az trafikle bi yerden başlamak lazım
Yagmur_24 Boncuk-anne bence de az çok dinlemeden ter içinde kalmadan olmuyo sinyal verin kolunuzu camdan çıkarın izin isteyin ben hala yaprım mesel bu hareketi ama yapın yani güvenin kendinize allah kaza bela vermeden halledrrsiniz
Acu_ Boncuk-anne kesnlkle öyle bende panik yapıyodum bir hafta falan sürdüm spnra bi gün oturup ağladım herşeyi yapabiliyorum bunu neden yapamıyorum diye😂 o gazla aldıö arabayı en işlek yerde sürdüm o gün bugundür sürüyorum
Boncuk-anne Yagmur_24 inşallah halledebilirim. Çocuk yokken otobüs , minibüs bi şekilde kendi işimi görüyodum ama böyle çocukla , çocuğun eşyaları arabası oyuncağı bilmemnesi derken savaşa gider gibi evden çıkınca hiç binmek istemiyorum toplu taşımaya
Yagmur_24 Boncuk-anne annemin bir lafı vardır bi kadın kendini pzara kadaf götürebilmeli die çok katılıyorum kullanırsanız kimsee muhtaç olmazsınız hayırlısı ile yapcaksınız merak etmeyin siz doğum yapmış birisiniz araba kullanmak ne ki..
Boncuk-anne Kizilciksurubu bende kıpkırmızı oluyorum ilk bi kaç dk sonra geçiyo allahtan 😅 ama üstüne gitmeden çözemicem bu işi
Boncuk-anne Acu_ bana birisi daha öğle demişti işlek olmayan yerde değil işlekte öğrenirsin. iki gün küfür ye bi daha tamam diye 😂
DenizAlyaa Boncuk-anne kullan canım ve eşinle kullanma yani kocadan hoca olmuyo bilesin 😅 ben işk teafige çıkacagım zaman kalabalık bi caddeden geçtim hep dur kalk yapa yapa o kadar heyecanlandım ki kolumdaki akıllı saat nabzınız çok yüksek diye bagırmaya başladı shsjsjjs önüme mi bakim saati mi susturim şaştım kaldım ama sonra geçti bittiii. Hep hayal kurardım acaba hiç heyecan yapmadan düşünmeden şoför koltuguna oturacak mıyım öyle de bi oluyo ki 😅 biraz deli cesaretli olacaksın bi kaç ay ehliyetimin tam 1. Ayı yalovadan bursaya gezmeye gittim teyzelerimle sjsjjsj zor oldu çok korktum dönüş yolunda ama twk yolu bu
Boncuk-anne DenizAlyaa çevrede kimse olmayınca mecbur kocayla biniyoz 😂 bi kurstan mı yardım alsam diye düşünmedim değil ama 50 dk için 400 lira demiş hanımefendi bir kurs hocası onada ben veremem şuan yani en azından
DenizAlyaa Boncuk-anne hiç süremiyorsan şuan biraz kocanla bin ama sonra yalnız çık yani hocayla da binsen sonuçta yalnız trafige çıkmak için cesarete yine de ihtiyacın olacak
Ozgee59 Boncuk-anne sürekli ve yalnız kullanarak 😄 yanında biri olunca daha stres yapıyor insan bence
Boncuk-anne Ozgee59 yanımdaki insana göre değişiyor bu bende 😂 ama yazılan herşeyi kafama yazıyorum inşallah başarırım
inan-472 Boncuk-anne daha ehliyeti almadan 17 yasında kullanmaya başladım ve kaza yaptım sonra aşırı korku gelişti trafiğe bir süre cıkamadım sonra kuzenimi aldım sürekli kullandım trafiğin az oldugu yerlerde seni korkutmayan sakin biri olması gerek he yoksa öğretmen tut 5-6 kere cık trafiğe geriis geliyor ben manuel kullanıyordum o zamanlar eğer otomatikse araba cocukların akülü araba kadar kolay 😀
Boncuk-anne inan-472 otomatik olmasını çook istedim ama malesef manuel 😅 eşim araç konusunda sakin allahtan dünde yolda bi anda durdu sen kullancaksın yoksa bekleriz dedi öyle kullandım birinin beni iteklemesi lazım 😂
Boncuk-anne Yagmur_24 çok doğru ya. komşu bi teyzem var 65 yaşında araba kullanıyo bana en çok teşviği o veriyor. Kimseye muhtaç kalma diye diye sağolsun.