Bebeğiniz kendini başkasına sevdiiriyor mu ? Aslında sorma amacım asslla bundan dert yanmak için değil. Bana kalırsa zaten sevdirmesin🤣 mesela bende öyleyim zaten. Böyle sıkıştırip severdi annem çok kızardım 🤣🤣🙈 şimdi kendi bebeğimi de her dakika sıkıştırmam sevmek için. O da haliyle o şekilde alışık. Dışarda başka biri ,akrabalar, sevmek isteyip sevdirmeyince hemen şey diyor ay tamam rahatsız etmiyoruz tamam tamam hemen kiziyosun 😒 diye küçücük çocuğa trip atiyolar 😅 sevmiyor diyorum. Ki zaten mesela çocuğu sen görme görme haftalarca sonra gel çık sevcem de o çocuk sana sevdirir mi🤷🏻♀️
Sizde durumlar ne 😅🤷🏻♀️🤷🏻♀️