Kızlar merhaba, bebeğim düzeltilmiş 17 günlük. Kronolojik olarak 3 aylık oldu. Poposunda makat kenarında yaklaşık bir haftadır geçmeyen ve gittikçe şişen kırmızı ucu olmayan bir şişlik var. Bugün özelde çocuk cerrahına sordum perianal apse dedi. Araştırma hastanesine götür bakarlar dedi. Bu sorunu yaşayan var mı neden böyle oldu nasıl geçti? Küçücük daha gazını çıkarırken bağırıyor resmen ağrıdan. Bir de altını açarken çok ağlıyor.