DilaraBengi1908 35 günlük kızım var çok fazla gazı var metsil kullandık ise yaramadı doktorumuz sab simplex önerdi yorumlarda iyi diyende var kötü diyende sizler kullandınız mı ? Nasıl etki gösterdi ?