Lansinoh biberon s başlık biberon vardı bebegim bir türlü mamasını bitiremiyordu.Doktora gittik doktor emzigin ona cok küçük oldugunu söyledi bir kaç yerine delik deldi simdi mamayı cok hızlı bi sekilde içiyor bunun bebeğe ne gibi zararı olur ? M başlık aldım ama onunla da içmek istemiyor napacsgım sasırdım gaz problemimiz de var bu arada bebeğim 3 aylık.