Merhaba hanımlar ben ikizlerimden sonra hem sosyal yardıma hem de ikizlerin ayrı çoklu doğum yardımına başvurdum hep başvuru olarak görünüyordu şimdi ise sosyal yardım talebeiniz kabul edilmiştir yazıyor. İkizlerin de yardım durumu kısmında devam ediyor yazıyor. Kimse benia aramadı veya msj gelmedi nasıl olucak şimdi onaylandımı anlamadım?