Elifturcan Ben çalışan biriyim ve dogum zinindeyken hamile kaldım spiral ve prazvatif varken nasıl.oldu anlamadık işin aslı ben böyle işe dönemem işten çıkarsam tazminat alabilirmiyim ki başına gelen varmi onlar cikarir mi çıkarmaz mi bilmiyoruz
Ozzseda Elifturcan ayy Allah yardımcın olsun canım . O kadar önlem almanıza rağmen gerçekten şaşırtıcı ama Allah nasip etmiş 🙏 işe başlamayı düşünüyormuşsunuz çocukdan dolayı işten çıkabilirsiniz tazminat iş yerinin vicdanına kalmış bişey
sezer2022 Elifturcan hayırlı olsun canım üzülme, benim bildiğim bebek 1 yaşına gelene kadar istifa ettiğin taktirde tazminat alabiliyorsun Nil37 evlilik gibi çocukta da 1 yıl hakkı var diye biliyorum
Sebusebu Elifturcan selam canım benim de basıma aynısı geldi hayırlı olsun :) ücretsiz izinden dönüp ben tekrar hamileyim dedim herkes bir şokella oldu. 37. Haftama kadar calısmaya devam ettim. Simdi tekrar ücretsiz izindeyim. Sonuna kadar kullanıcam. Sonra cocuklar ilkokula baslayana kadar özelde yarım gün calısma var yarım maaş ona geçicem. 2 bebeyle calısmadan da cok zor oluyor tek maaş. Hamilesin diye seni işten cıkaramazlar bahaneleri olursa dava bile açarsın. Hiç dert etme
Nil37 Elifturcan malesef tazminat alamazsınız devlet sadece evlenenene 1 yıl fesih hakkı veriyor hamilelik en risklisi bile olsa tazminatla çıkış yapamazsın ama işyerin biZ veririz derse başka tabi sadece kanunen hakkın yok diye biliyorum
Elifturcan Nil37 yok mu keşke olsa ya ben çalışmayı seviyordum kocam olsada para istemeye çekiniyor insan ister istemez bir kendi paran var bir kocanın parasi
Elifturcan Ozzseda evet normal olmuş tu sezaryen istedim eşim normal olsun sezeryanla zor ayağa kalkarsın dedi Allah’tan normal oldu kızımı hemen kuveze aldılar nefesini zor alıyor diye bir hafta kaldık dikişli bilr zor du
Ozzseda Elifturcan iyi ki öyle olmuş canım sezeryan olsaydın sıkıntı olabilirdi şuan çok yeni çünkü 6 ay olmuş sadece herşeyde vardır bi hayır
Selamcanim Elifturcan bi fikrim yok lakin seni hamileyken çıkartamazlar. Şayet çıkarırlarsa dava hakkın olur.
waffle-seven-anne Elifturcan hayirli olsun canim. Bir seyi merak ediyorum bende spiral + geri cekilme + prezervatifle korunuyorum ödüm kopuyor hamile kalicam diye. Prezervatif felan yirtilmismiydi yhani hic dikkatinizi cekmedi mi? Bir de spiraliniz kaymismiydi ögrendiginizde
Elifturcan waffle-seven-anne hafif kaymış ve her şeyden sonra bakardım yok du oglenyirtilma bende onu anlamıyorum ya nasıl oldu diye
waffle-seven-anne Elifturcan olacağı varmis canım hayirla gelsin insallah. Bende taktirali 2 ayi gecti arada lekelenme oluyorda korktm kayma felan mi oldu ki diye