Derininannisi o nasıl doktormuş? Benim doktorum devlet hastanesinde çalışıyor, devlet doktoruna kötü derler. Ek gıda olayını ayrı ayrı anlattı. Üzerine basa basa 1 yaşa kadar ağırlık mama olacak dedi. Benimkiler de öyle merak etme canım, annem her akşam yemekte kızım da şu kızarmış tavuk yesin, yok az bizim çorbadan yedirelim. Basit bir olay anlatayım; kızıma tavuk suyuna çorba yaptım, çokta sevdi, böyle peşpeşe vereyim diye ağladı resmen, o ara ıslak mendil alacaktım, hemen annem ekmek hazırlamış bunu ver diyo ağladı diye. Dedim ekmeğin ona ne faydası ver, bebek çorba istiyor diye ağlıyor. Hepsi aynı, kendi annende olsa fark etmiyor 😂