Sirinseyma 3 gündür 38 - 38,5 ateşle aralıksız devam ediyoruz. Acile gittik boğazı kızarık dedi sadece Azitro verdi hiç faydası yok . Pedifenle düşüyor sonra yine aynı ne yapacağımı şaşırdım aynı şeyi yaşayanlar nolur yazsın kızlar
BenMathilda Sirinseyma 5.günde düşmeye başlıyor, salgın malesef, ılık uygulamaya devam edin. Dolven calpol dönüşümlü kullanın ateşin yükselmesini beklemeden. Geçmiş olsun Bu arada çocuğunuz 6 ay üzeri ise ateş üzerinde pedifen etkili olmaz, dolven denemelisiniz
Madalina Sirinseyma biz yaşadık yakın zamanda anlamsız yükselti ökrüürk falanda yok. Nurofen veriyordum biraz düşüyor sonr aheöen yüksek. Nurofen paracetomol gittik. Doktor diş falan olabilir diye düşünce 3 günün sonunda döküntü ler başlatı. 6.hastalık olmuş. Sonra ateşi çıkmadı zaten.