naynini Esruli sans complexe alıyorum arum modelini asla çıkmıyor👌🏻👌🏻👌🏻 hem çok şık, hem de çok dayanıklı🥰 Triumph markada da hiç tel sorunu yaşamadım🤷🏻♀️
Esruli Deletedmom_79 onları da çok seviyorum aşırı rahatlar hem de kafadan giymesi sıkıntı onu da darlanıyorum kafamdan geçirirken 🤣
Deletedmom_79 Esruli Penti’nin #hiççamaşırı diye balensiz bir serisi var, kafadan da geçirmek için savaşman gerekmeyen😁😁 incele istersen
Esruli SevimliHayaletCasper sütyen topunu senelerdir kullanıyorum belki çıktığında ilk ben almışımdır 🤣yine de o tellere çözüm yok
Gizalin Benimde penti lotus sudyenlerimin hepsi teli cikiyor inatla aliyorum sevdigim icin ama yine cikti ins cozumu olan vardir
Cekiyorum_Gulumse aynenncnmmm 62 günlük anne olup hala takamayan ben 🤣🤣 ama dışarıda birkaç saatlik takıyorum mecbur🤭🤭
aynenncnmmm Cekiyorum_Gulumse valla ben sütyen taktığımda sol göğsüm felç oluyor felaket şişiyor ve ağrı yapıyor (ilk 25 gün sol göğsü sağarak veriyordum🥹) dışarı çıkarken emzirme atleti giyip içine göğüs pedi takıyorum. Kwpalıyım zaten üzerine de bol bi ceket alıyorum hoş hastane dışında dışarı çıkamadık henüz ama 😂😂😂
Esruli bademli_puding ben nasıl yıkarsam talimat odur 🤣şaka bir yana dikkat ediyorum ama biri çıktım mı hepsi çıkıyor sanki
bademli_puding Esruli 😂😂😂 Bunun markayla ilgili olduğunu düşünmüyorum açıkçası içteki tellerin üst kısımlarında boya oluyor ya onlar soyuldu mu çıkıyor 🫠
Duygusaljelibon_ Esruli aliexpress ten bi südyen aldım aşırı iyi telsiz hemde .. süngerden yapılma sanırım ama o kadar rahat ki hem destekli hem telsiz favvv südyen
mobesebesir Esruli gözüm gibi bakıyorum valla Bi sutyen 530 tl verince kendime zeval veririm ona vermem sjsjjsj
-Deniz_ Sütyen telinin cıktığı yeri dikin bir daha cıkma gayretinde bulunamaz 😅 Aynı sorun bende de var ben dikiyormuyum, bende dikmiyorum üseniyorum cikarip atiyorum sonra sütyen sütyenlikten çıkıyor 🙃