Evde kadinin hasta (grip ve benzeri yani) olmasi ne kadar kotu bisey ya cocuklar hasta olsa sen geceni gunduzune katiyosun ama biz oyle mi basimizin caresine yine kendimiz bakiyoruz bekarken hasta olmayi severdim ama suan en korktugum sey grip olma evi toplamaya halim bile kalmadi halbuki ben bu gun diywt ve spora baslicaktim dip kose temizlik yapcaktim tepetaklak oldum 😅😅