Nkahramanatas az önce bir arkadaşa da yazdım canım günlük sakızı bire bir fayda hiçbir yan etkisi yok. Aktardan alıyorsun yarım avuç kadarını bir yavaya koyup kısık ateşte erimeye bırakıyorsun. Çam sakızı gibi bir koku vermeye başlayınca üzerine bez yada havlu koyuyorsun. Üstüne koyduğun ben o dumanı iyice içine çekiyor. Sonra bebeğinin sırtına koyup uyutuyorsun. Bir hafta kalmadan geçiyor. Günde bir defa yapılıyor ister gündüz uykusunda ister gece. Ben gece uykusunda yaptım hep. Büyük kızıma da bebeğime de yaptım kendime de yaptım hepimizde işe yaradı. Tavsiye eden kişiden Allah razı olsun diyorum evimde hep var artık.