Anlasece bu konuda doktorların fikri farklı. Mesela bizim doktorumuz 3 gün kuralına hiç gerek yok o şekil yaparsan aylar sürer tadım hiç bitmez çocuk da sıkılır dedi. Ben de ilk etapta tek bir meyve tek bir sebze vere vere her gün değişik şey tattırdım. Şimdi sorun yaşamıyoruz herşeyi yiyor şükür