Sirius0206 Bebeğim 4 aylık ilk 2 ay tuttu emziği ve 2. Ayda bıraktı. Şimdi verince midesi bulanıyor. Farklı emzikler denedim tutmadı. Siz tutturabildiniz mi bu aydan sonra tutar mı
EgemenAtam Sirius0206 Ben de denedim cesit cesit ama maalesef oynuyor agzinin icinde sadece.Biberon ile beslenenler daha kolay aliyor galiba anlamadim.Zaten su saatten sonra da almasin bosver ilk 3 zordu gece gunduz memedeydi