Azraaktag iyide bu çocuk sirf senin icon el vermiyo diye mikroba bağışıklığı kazanmasin mi?eee ozaman ben anne değil caniyim kızımın ateşi 38.7 oldu genede vermedim.icim el vermiyo yazık diye enjekte edip vücuduna saldigim virüsü surupla yok edeyim sonrada vicdan diyeceğim 😂bahane saçma gülüm kusura bakmada,ozaman asiyi yaptırma çocuk acı çekiyo sen çektiği acıyı bosa çektin diyosun 😂.kolayi var vurdurma çünkü aynı şey sonuç aynı en azından acı çekmez yavrucak.😂