Herkese merhaba malum soğuk havalar yaklaşıyor. 14 aylık oğluma ilk kez uyku tulumu almayı düşünüyorum. Asla örtünmüyor, örttüğüm gibi uyanıyor. Uyuyana kadar çok dönüp terliyor. Evim çok soğuk değil ama geceleri ister istemez kış günleri soğuk oluyor. Hem terletmeyecek hem de üşütmeyecek uyku tulumu arıyorum. İnce polar mı elyaf dolgulu mu uzun kollu mı kısa kollu mu karar veremiyorum bir de tog olayı kafamı karıştırdı. Düşüncelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim