Hobbalayarim Kızlar kesin olarak yasaklandı mı ? Allahtan hiç kullanmadım hep doğal yöntemler denedim. Demek ki herseye ilaçla doktorla çözüm bulmak doğru değilmiş. Yasaklanmasa bile bundan sonra çoğu anne şüphede kalır ve kullanmaz bence ..
Mervetnl Hobbalayarim ben kullanıyorum flakon değil direk serum alıyorum. Markalar listelendi zaten 🌟
Noname21 Hobbalayarim serum fizyolojik kullanıyoruz biz hala en güvenlisi damardan verilenler 100 ml lik alıyoruz enjektör le sprey şişesine koyuyorum kullanıyoruz Faydalı birsey hiç hasta olmasa bile burnuna sıkmak gerek mikroplar ı uzak tutar
gnsbsk Hobbalayarim yasaklanan serum fizyolojik değil. Yayınlanan listede yer alan markaların flakon şeklinde serum fizyololiği yasaklandı. İçeriğinde problemler var sanırım.
aysmom1 Hobbalayarim ben bebeğim doğduğundan beri hiç kullanmadım. Günde iki defa aspiratör ile temizlerim.
Hobbalayarim dolcegurbanne valla ben soğan kesip koyuyorum tak diye sabaha açılıyor hemde genzi felan her yeri
Biz3kisiyiz_ Hobbalayarim yoo kullanmaya devam ediyorum aklımda da şüphe yok 😂 flakon şeklinde yenidoğan döneminde kullandım ve kullandığım markalar yasaklanan markalardan değil hatta o listeye baktım hiç bilmediğim markalar. Şuan 100 lük serum poşet şeklinde kullanıyoruz
Biz3kisiyiz_ piremsesssannesi valla geçen Instagram da bir influencer anne paylaşmıştı birde burada bir anne paylaşmıştı markaların olduğu görseli
dolcegurbanne Hobbalayarim ayy soğandan tiksiniyorum alerjim var.Sabaha çocuğun burnu açılır mı bilmiyorum ama benim amel defterim kapanır