gozde02 gozde02 [url=https://hizliresim.com/JVyD95][img]https://i.hizliresim.com/JVyD95.png[/img][/url]
Hohomoromu gozde02 bendd hepsi buradadan aldım güzel kullanıskı bişe tek kötü yanı bdbek piyanoya vurunca piyanısu düşüyordu arkaya arkasına bir şey koyuyırdm düşmesn diye
Kubrayusra gozde02 benimm kızm alana kadar çok mutlu alınca çok mutsuz :) 5 dj duruyo üstünde sonra üstteki oyuncakları ağzına tam sokamiyo diye basiyo çığlığı fiyatına göre gayet güzel piyannosunun sesi de güzel
Canlarim Prensesinannesi25 bondigo serüven ormanı oyun halisi var bende geyet memnunuz🤗özellıkle oradaki aslana hayran oğlum,2 buçuk aylık oglum😊
Prensesinannesi25 Canlarim canım benim de kızım 64 günlük tam zamanı diye düşünüyorum çünkü baya tv ve telefondaki renklere odaklanıyor oyun halısı piyanosuz o konuda tereddütlüyüm acaba piyanolu mu alsam sen bi eksisini gördün mü
AnneOlmakCokGuzel Bende de var bu oyun halısından, çok memnunz daha 1 hafta falan oldu alalı ama oğlum çok sevdi ☺️
Canlarim Prensesinannesi25 açıkçası hiç bir eksiğini görmedim,hatta renkleri çok canlı olduğu için çok dikkat çekiyor, baya sevdi oğlum.sizinde memnun kalacağınizi düşünüyorum, aslanı müzikli.😊🤗
Canlarim Prensesinannesi25 birde sozzy toys eğitici oyun halisi da var (bu yumuşak oyuncaklı) diğer bondigo oyun halisi da sert oyuncaklı. İkiside çok ama bondigonun renkleri çok daha canlı olduğu için daha çok dikkatini çekiyor 😊
Livask Prensesinannesi25 kızıma bondigo almıştım 4 sene önce. Hala renkleri aksesuarları yepyeni gibi duruyor çok güzel bondigo bence
elmaliturta Prensesinannesi25 kızımın piyanolu ve bondigo piyanosuz vardı piyanoluda daha çok zaman geçiriyordu ayaklarıyla da zaman geçirdiği için büyüyünce de piyanosunu söktüm elinde öyle oynuyor şuan 17 aylık 😊