Ahhannelik H_nurozkan büyük tansiyon biraz yüksek sınırda denilebilir küçük iyi. Nabız da 60-100 arasıdır normal olan ama tansiyonunuza ve nabziniza bakmadan önce en az 15 dk dinlenme halinde olmanız gerekiyor buna dikkat ettiniz mi
H_nurozkan Ahhannelik ya uyumaya çalışıyordum bi sıkıntı oldum birden uyuyamadım baktım 14/7 çıktı hemen panik yaptım
Ahhannelik H_nurozkan panik yapmayın nabzinizi dahada yükseltirsiniz uzanirsaniz bile başınız yuksekte olsun. 30 dk sonra tekrar ölçün özelliklede ilk hangi kolunuzdan ölçtüyseniz o koldan ölçün bir bakın tekrardan