Sofyatomasatlas Kızlar iki bebeğinizi doğurduğunuz haftaları yazar mısınız? Oğlum 37+4te doğdu bu da erken gelir mi?
Sofyatomasatlas Mrcannesi doktorum söyledi bunu erken gelme ihtimali %30 dedi. Oğlum tabii ki erken sayılmıyor ama ondan 2 hafta önce bile gelse erken sayılacak. Yargılamaya bayılıyorsunuz
Sofyatomasatlas Gizeminkadiralisialyasi26 maşşallah benimki bir hafta bile daha erken gelse erken doğum sayılacak
Biricik_11 Sofyatomasatlas Evet öyle oldu. Bende ilk 37 .haftada gelince diğerlerini de öyle olur diye hazır bekliyordum😀