cannog 2. bir sorumluluk. Bekarken yıllarca evinde kedi bakmış birisi olarak ben kızım 1,5 yaşındayken sahiplendiğimiz cins kediye 4-5 ay tahammül edebildim. Çalışıyorum, akşam eve gelince kızımla ilgilenmek istiyorum ama kedimiz de doğal olarak ilgi bekliyor, bütün gün evde yalnız, gece biz uyuduğumuzda kalkıp evi gezip miyavlıyor, veteriner masrafı çok oluyor, biraz daha büyüdüğünde koltuk kumaşına, tüllere, perdelere tırmanma zarar verme ihtimali çok yüksek oluyor. Çok güzel bir şey ama ciddi tahammül gerektiriyor ve tabii ona da ayırılması gereken bolca zaman. Bu arada kedileri ne kadar sevse de evde olduğu zaman çocuğunuz nasıl davranacağını bilemeyebilir, canını acıtabilir veya kedinizi kıskanabilir. Kumunu, mamasını nereye koyacağınızı iyice düşünmelisiniz, bebeğiniz merak edip yemeye çalışabilir veya kum ilgisini çekebilir.