Fusunf Nurxxx evet yeterli olur Meyveleri veya sebzeleri yıkayıp doğrayıp aparatın içine koyduktan sonra tencereye çok az su koyuyorsunuz aparatı koyup aparatın o ağzını kapatıyorsunuz sonra tencerenin kapağını kapatıyorsunuz .
Rana1234 Ne harika icaat valla elimin altında hala kullanıyorum balıgı bile bunda yapıyorum vitamini içinde kalıyor buhar da piştiği için. Suyu çok koymayın yeteri kadar sonra istediğiniz her seyi buharda pişirin çok çok saglıklı yiyecekler gelsin bebelere
Senaaydin Rana1234 bende hep kullanıyorum da balık aklıma gelmemişti valla aynı şekilde pişiriyorsunuz dimi kaç dk sürüyor balık
MihrimahVeAnnesiii Nurxxx tencerenin üstüne süzgeci koyuyorum üstüne de sebzeleri bununla aynı işi görüyor valla😂
Zeliff Nurxxx suyu bunu üstüne kadar dökmüyorsunuz altta kısa bacakları var onların hizasına gelecek kadar koyuyorsunuz aparatın kafes kısmına su değmiyor hiç ☺️
Senaaydin Nurxxx hep bunu kullanıyorum buharda pişirme mak. Felan hiç gerekli görmedim baya işimi yarıyor
Queensmom Cennet70 Tamam pardon o zaman 🙊 atal karamanda okuduğum lise ve cennet diye arkadaşım vardı küçük bebeği de olunca sen sandım canım🤗
purpleblue Nurxxx ben de kullanırım diye almıştım ama hiç kullanmadım. Onun yerine sebzeleri suda haşlayıp ezerek yedirdim. Suyunu da süzmemiş oldum.