Birbebekkkbircicek Grip olduk aşırı öksürük oldu hepimizde ben de ki öksürük konuşurken gülerken özellikle oluyor gıcık tarzında 20 gün oldu hastalıktan çıkalı ne yapmalıyım başına gelen var mı
Ebru-isil Birbebekkkbircicek suan ben eşim ve çocuğumuz aynı dertten çekiyoruz felaket bişey virüsün mutasyona uğramış hali mi diye düşünmedik değil :) ses kısıklığı bile yapıyor kızım antibiyotik kullandı onun biraz daha geçti
Birbebekkkbircicek Ebru-isil aynen öyle hastalık geceli 20 gun oldu hala konsuurlen gulerken devam ediyor