handemiyy ne kadar merkalı bir toplumuz bebeklere obez demeye neden mama veriyorsun demeye.. Benim oğlum da 3 aylıkken 8 kiloydu şuan 6,5 aylık 11 kilo falandır ve obez değil boyu başı hepsi orantılı gidiyor. Ayrıca mama verip vermemek kişinin tercihi de olabilir mecburiyette. Azıcık daha kibar olsanız çok daha güzel olurdu 😌