civcivmom Bebeğimin ateşi bir türlü düşmüyor dolvende verdm düşürmedi sürekli suyla yıkıyorum yüzünü başını vs ama yok düşmüyor neden olablir başna glen varmı ne yapmam lazm?
Madamemom civcivmom geçen hafta tam 5 gün o dirençli ateşle uğraştım serum dahi düşürmedi antibiyotik tedavisiyle 5 gün sonra düştü boğaz enfeksiyonuymuş ama çok ağır geçirdi ve bugün tekrar başladı gibi acayip bir salgın rabbim bütün çocuklarımıza şifalar versin geçmiş olsun
Khaleesiii civcivmom bi hastaneye mi götürseniz ateş elbette herkesin başına gelir önemli olan kaynağını öğrenmek belki antibiyotikle geçecek bişeydir.
Balcicek1 civcivmom enfeksiyon vardır virüs vardır o yüzden ateş inatçı olur düşmez. Calpol ile pedifen grubu ilaçları dönüşümlü verebilirsiniz veya fitil ile pedifen grubu ilacı dönüşümlü verebilirsiniz fakat antibiyotik kullanımı da gerekebilir bir doktora götürebilirseniz iyi olur
Poncikkkk civcivmom 6 aylıktan fazla ise dönüşümlü calpol yada calpol muadili ilaç dolven dönüşümlü verın https://www.instagram.com/reel/CxTSKkBo_rN/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== Birde bunu deneyin isterseniz