gizarem Bebeğim alt dişleri 6.ayda çıktı şuan ise üst diş çıkmadan yan dilde beyazlık var elimle dokundum sert böyle olması normal mi
Mmeelliikkeee gizarem çıkabilir canım bizimde üst önden sonra azılar patladı ön 2.ler yeni geliyor. Sorun olacak bir durum değil bazılarında olabiliyormuş
Nisaaabbk Evet normal .benim bebeğimde aynı böyle sizin gibi 6.5 aylıkken çıktı bu dışı şuan 7 ay 22 günlük üst dişler geliyor.doktors sorduğumda normal demisi hatta orayı daha fazla kaşıdigi için eliyle o, o yüzden erkenngelmistir demisti
gizarem @Mmeelliikkeee teşekkür ederim normal durum olmasına çok sevindim üst dişlerine bakıyordum elimle kontrol ediyordum bir şey görmüyordum Hatta huysuzlandı uyku gerilemesi sandım hiç yan diş tahmin etmedim bu gün şans eseri gördüm