Korkulacak bir şey yok merak etmeyin😊 doktorunuzdan bir calpol yazmasını rica edin. 38′i geçerse duruma göre kullanırsınız. Ben dayanamayıp 37.6′yi geçtiğinde kullanmıştım🙈 2-3 gün 36.5-37.5 civarında bir ateş oluyor. Gitmeden bir gün önce banyo yaptırın. 2-3 gün yapamayacaksınız cunku. Gitmeden de sakın calpol vs. vermeyin