elfgokce canım bende 2 tane omron marka var çok memnunum. İlk başta kablolu almıştım kompresorlü model, bu model ses çıkarıyor, 1 yaş sonrası kızıma ekran açarak yaptırıyordum mecburen. Daha yeni omronun U100 modelini aldım pille çalışıyor, sesi hiç yok uyurken yapıyorum artık ve mesela tatile gittiğimizde şezlongda falan yaptım hani kablosuz baya işime yaradı çok da küçük yer kaplamıyor