Merhabalar arkadaşlar
Biz yatağımızı değiştirdik ( sadece süngeri) bi kaç güne gelir normalde bi kampanyası vardı eskiyi getir yenisi indirimli diye ama ben vermek istemedim bi tane boş odamiz var oraya koyarım misafir odası yaparım dedim ama baza yok yatağı halı üstüne koyacağım. Haftaya da misafir gelecek yatılı eşim ayıp olur koltuklarda yatsınlar dedi ama ben olmaz dedim sizce ayıp olur mu?
Yer yatağı olarak ?
Hoş biz eşimin ailesine gidince koltukları rahat değil diye yer yatağı yaparız ama eşim misafire ayıp olur dedi sizler bi yere gitseniz size yere yatak yapsalar ne düşünürsünüz acaba?