Fusunf sürekli gittiğim kuyumcu değil aşırı kalabalıkti benim evde saydihimdan 400 TL eksik çıkardı o an aklıma gelmadi tekrar say demek bide utandım güvensizlik gibi dedim benmi yanlış saydım ama iki defa saymistim parayı aliken gördüm ama ust kısımda kalırmi saymayabilurmi bilmiyorum