Ya kızlar bebeğim normalde 3-4 satte bir yiyordu sabah 6 da mamasını içti sonra 9-9:30 gibi kahvaltısını zor yedirdim neyse sonra uyudu uyandı saat 13:00 tekrar öğle yemeğini veriyorum yemiyo yine bikaç kaşık yedi ağlıyor istemiyor anlamadım ki aç mı değil nedendir
Sizde nasıl