Kızlar ben kafayı yemek üzereyim geçen hafta ailecek hasta olduk bebeğim ve ben 3 gün çok yüksek ateşlendik bu süreçten bebeğim çok etkilendi. Meme+mama şeklinde ilerliyorduk hatta ağırlıklı olarak mamaydı ama bu hastalıkta asla mama içmek istemedi tamam dedim bana ihtiyacı var sütüm tam yetmese de emdi. Hastalığımız geçti çok şükür ama şimdi ne meme alıyor ne mama içiyor ek gıdada sevdiği şeyleri bile yemiyor hastayken şırıngayla şurup verdim hiç içmek istemedi şimdi de ağzına ne götürsem şuruba verdiği tepkiyi veriyor gerçekten hiçbir şey yiyip içmiyor ya nasıl geçecek bu durum 😭😭😭