ttdmrl bu durumu yaşamış bi anne olarak biz çok doktor gezdik öncelikle korkmayın bebişlerde görülebilen hatta gebelıkte bıle farkedilebilen bi durummuş. Çocuk hekımımız 2 defa nitrat kalemle yaktı göbeğini korkmayın canı yanmıyor baktı ki kuruyacak gibi değil ultrason çektirdi ve çocuk cerrahına yönlendirdi. Çocuk cerrahı batikon,gazlı bez, bant (flaster) gibi pansuman malzemesi aldırdı her bezini açtığımızda ellerinizi güzelce yıkayın dikkatli bi şekilde gazlı beze bolca batikon döküp kanayan göbüşe o bezi kapatıp bantlayın bandı açarken de cart diye çekmeden ıslatın kenarlarından öyle çekin kirli bez ile beraber onu da atın yeni yapın korkamayın günde 5 kere bile yapabılırsınız. O bölge anca böyle kuruyor hatta kızımda hala bit kadar bi parça kaldı göbüşte