Kızlar ek gıdada en başta sıkıntımız yoktu ama Şuan sürekli kabız kayısı veriyorum yulaf veriyorum zeytinyağı probiyotik ama bana mısın demiyor kayısı verince bi tık rahatlıyor ama bu sefer kakasını yaparken ağlıyor çok fazla doktor duphalac önerdi duphalac veya dulcosoft kullanan varmı etkili geldi mi