Hypatiaaa Glbnnn9 biz 2 aylıkken götürmüştük gazdan olduğunu söylemişti doktor sesi. 5 aylık olduk yinede arada gelir ses
Rukenakkus7 Benim bebegim36 günlük sürekli geliyor emerken ya sonra gaz sancısı çekiyor ne yapmamız lazım yada yedgimiz bisidenmi kaynakli
AyseKa Glbnnn9 kilo kaybı gözlemlediniz mi? Benim bebeğimin sanki kilo alımı yavaşladı, haftaya doktor randevusu aldım