Doktorumuz nezle dedi burnu tikali akiyo surekli yikama yapiyorum sprey kullaniyoruz iburamin zero pedifen verdi antibiyotikte verdi ama baslama kotu olursa kullanirsin dedi çarşambadan beri kullaniyoruz hala genzi tıkalı öksürüyo antibiyotigi baslamalimiyim yada extra ne yapabilirim ?