Hamilelikten önce kendime yaptırmıştım, doğum paketli. Hamilelik sürecindeki tüm işlemler, doğum vs hepsini karşıladı. Bebek doğunca onu da sigortalattık, benimle birlikte 15.000 ödedik. Müthiş bi kolaylık. İlk yıl zaten bebekler sürekli kontrole gidiyor, aynı şekilde bİzim de kontrollerimiz oluyor. Zaten 3 yıl üstüste yapınca yenileme garantisi veriyor sigorta şirketi, ve önceki hastalıklarınızı da kapsar hale geliyor. Anadolu sigorta tamamlayıcı sağlık paketinden yararlanıyoruz, ev sigortası araba sigortası kasko da hepsi aynı yerden olunca baya uygun paketleri oluyor. Bir sigorta acentesi ile görüşüp bilgi almanızı tavsiye ederim.