Bebeğim 4 aylık ve yaklaşık 2haftadır mama yemiyor zorla ve uzun aralıklarla azar azar yiyor anne sütü alamıyor maalesef sütüm olmadığı için formül mama kullanıyoruz. Ama yaklaşık 2 haftadır mama içmemeye başladı gece içiyor gündüz çok az içiyor ve aç olan bebek ağlar hİç ağlaması da yok ama huzursuz ve huysuzluğu var. Kaşıkla yoğurt verdim onu yiyor çünkü aç ama biberonla mama verdim içmedi bile biberonla su verdim onu içti acaba biberonun almak istemiyor dedim su içti . Kaşıkla mamasını verdim onu da içmedi mamayı içmek istemiyor galiba sizde aynı şeyler oldu mu ne yaptınız ?