Kızlar eşim çok büyük bir kaza geçirdi beton miskeri aynı istikamette giderken eşimin kullandığı motora arkadan çarptı. Şuan Kırıkkale tıp fakültesinde yoğun balımda yatıyor. Entübeydi çok şükür extübe oldu ama hala oryante değil tam uyanık değil. Odaklı bakmıyor. Beynin ön lobunda kanama var ön taraftan darbe almış dedi doktor. Kişilik bozukluğu duygu bozukluğu gibi hasarlardan bahsetti. Varmı böyle bi durumla karşılaşan. Uyandığımda ne ile karşılaşacağımı bilmiyorum doktorlar da net bşy söyleyemiyor. Lütfen bana bşy söyleyin